30/4/10

UNCHAIN MY BRAIN



Ok, έχω πάνω από ένα μήνα να γράψω στο blog. Δε ξερω αν θέλω να το κλείσω ή να το αφήσω ανοιχτό για να γράφω ό,τι μαλακία μου ρθει. Το blog ήταν η ευκαιρία μου να εκφράζομαι γραπτώς, αφού δεν μπορούσα να το κάνω με κανέναν αλλο τρόπο επαγγελματικά, πράγμα που νόμιζα ότι ήθελα να κάνω στη ζωή μου. (my dream, my ass! I suck anyway.)

Αλλά και πάλι σκέφτομαι την επαφή με όλους εσάς (οκ, δεν έχω και κανένα τρομερό μεγάλο αριθμό αναγνωστών) και αυτομάτως το blog μου λείπει.

Αλλά τώρα που γράφω αυτες τις σειρές (πωωωω, πόσο λογοτέχνης αισθάνομαι!) αρχίζει και μου λείπει ήδη η διαδικασία ποσταρίσματος. Είμαι τρομερά αναποφάσιστο άτομο [αυτο το χρωστάω ακόμα στη λίστα "αρνητικών-θετικών χαρακτηριστικών" της amalthia(s)] και γενικότερα οι χρόνοι λειτουργίας μου δε συμβαδίζουν με τους χρόνους της (τετράγωνης) πραγματικότητας, με αποτέλεσμα να είμαι σχεδόν συνεχώς σε delay. (τώρα που το σκέφτομαι, κι αυτό το χρωστάω)

Δε ξέρω πως να συνεχίσω αυτό το ποστ. Με κίνδυνο να υποπέσω σε ακατάσχετη φλυαρία περί εαυτού και αποφάσεων (ειμαι και φιλοσοφημένο άτομο, πως να το κάνουμε), το κόβω εδώ και μάλλον θα τα ξαναλέμε γιατί σιγά μη χάσω τέτοια ευκαιρία επίδειξης γνώσεων, γραφής και ταλέντου. Δεν ξέρω αν σας το χω πει, αλλά είμαι τρομερά ματαιόδοξο άτομο! C ya round!

9 σχόλια:

panos srpk είπε...

Ει ει! Δες το αλλιως. Αρχισε να γραφεις και μια ιστορια εδω για καθε μια ομορφη ιστορια που γινεται στη ζωη σου. Θα τα εχεις για να τα ξαναδιαβαζεις, θα θυμασαι και μετα θα δεις τρομερη αλλαγη στο εγω σου. Στο υπογραφω!
=))

Λενα είπε...

εισαι ματαιοδοκση?Δν το ειχα καταλαβει 10 χρονια τωρα.Παντως μν το κλεισεις το βλογ.Τοσες μερες π ελειπες κι εμπαινα κι εβλεπα την Carrie ελεγα ποτε θα γυρισεις να γραψεις κατι!Βοηθαει να βλεπεις πως σκεφτονται οι αλλοι γιατι μπαινεισ στη διαδικασια να αναθεωρεις τισ δικες σου σκεψεις κ συναισθηματα.
Κ πολλες φορες το γραψιμο ειναι πιο αποκαλυπτικο απο real communication.
Γι'αυυτο γραφεεεε!

Ourbax είπε...

Που χάθηκες bourboulithra;
Να το αφήσεις ανοιχτό το blog σου και να συνεχίσεις να γράφεις ότι σου κατεβαίνει.

amalthia είπε...

α είσαι και ματαιόδοξη ε? όλο μεγαλώνει η λίστα!

βρε μπου(ρ)μπού μείνε όπως είσαι,γράφε που και που! ακόμα και τώρα που εξηγείς γιατί δεν γράφεις..εμένα μου άρεσε η συνοχή και ο ρυθμός του κειμένου(!).

και που είσαι?μου αρέσει η ακατάσχετη φλυαρία..είναι άσκηση για το μυαλό,προσπαθείς να βγάλεις το ζουμί και την ουσία μέσα από πολλά και άσχετα λόγια!

Ανώνυμος είπε...

κάνε Μπουρμπούλα ό,τι σ' αρέσει χωρίς ενοχές και γράψε τους (και εμάς) όλους στα παλιά σου τα παπούτσια -δεν έχεις να δώσεις πουθενά λογαριασμό για τίποτα

bourboulithres είπε...

Οκ, εκτός του ότι αργώ να ποσταρω αργώ και να απαντήσω!

sarper?
Σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή! Θα τη λάβω υπόψη όταν ξανα-αποφασίσω να γράφω εδώ!
:)))

Miss Helen
Ειμαι τρομερά μαιταιόδοξη!
Με ποιον έκανες παρέα τόσα χρόνια?!
:)))

Ourbax
Γεια σου Ourbax!
Θα προσπαθήσω να τ αφήσω ανοιχτό.
Ανάλογα με τις προθέσεις των σκοτεινών μου δυνάμεων!
:)))

amalthiaki
Δεν την έχω καν τελειώσει τη λίστα!
Θα κάνω ασκήσεις με την ακατασχετη φλυαρία μου μεχρι να ξαναβγώ στον αέρα!
:)))

cranky owl
Για αυτο μ αρέσεις βρε cranky owl μου!
Ou Ou Ou
:)))

cranky and pissed owl είπε...

Αχ μπράβο Μπουρμπούλα, τι ωραίο φόντο!! Με γειά με γειά τις αλλαγές, τέλειο! Κι εγώ το άλλαξα χτες και θα το αλλάξω ξανά και ξανά, βρήκα καινούριο κοσκινάκι. Ωραία μουσική, θα έπρεπε να γνωρίσεις τον αδερφό μου τα ίδια γούστα έχετε :))))

amalthia είπε...

βρε αλλάζεις το λειάουτ και δεν μας γράφεις και τίποτα καινούριο?!

άτιμη γυναίκα!

bourboulithres είπε...

Οκ εχουν περάσει μήνες, αλλα θα απαντήσω διότι προεκλογικα δε θέλω να αφήνω το λαό μου μετέωρο!

Cranky owl
Ευχαριστώ πολυ για τα καλα λόγια cranky owl μου!
Ειναι που βλέπω πολύ Μπηλιω και έχω γούστο η άτιμη!(lame joke!)
Λες να συγγενέψουμε??

amalthiaki
χαχαχχα
Ειμαι τρομερα ατιμη γυναίκα!
Δεν ήθελα να το πω τοσον καιρό, αλλα ΕΓΩ ειμαι η γυναίκα αράχνη για την οποια μιλάει συνέχεια ο Αυτιάς πως κλέβει τα μπαρμπάδια!